# A B C Č D E F G H I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž

Přeskočit na navigaci

Keyshia Cole - Fallin Out - text písně

Texty písní » Keyshia Cole - Fallin Out

Keyshia Cole - stát se fanouškem

[verse 1 ]
Been sittin thinkin bout you and I and I
been wondering why were not getting along
so fustrated cuz,what we had was a happy home.
i don't know what the situation is
but i can tell in the way that we kiss we
dont talk no more it feels better when I'm alone

[pre-chorus]
Sometimes i feel like theres no getting thru to you
like you don't appreciate all that i do.
you gotta show me that you want me to stay don't turn & walk away

[chorus]
baby im slowly fallin out.. of love with you
I dont know what to do, how did we end up here this way what are we gonna do? I'm slowly
fallin out..baby we're trippin on silly things
boy I need you to meet me halfway, if you want me to be with you..

[verse 2]
I remember when, I'd be with my friends
you checked on me and made time to call
but how things have changed, now I dont hear
from you at all.Yeahh yeah yeah

[pre-chorus]
Sometimes i feel like theres no getting thru to you
like you don't appreciate all that i do.
you gotta show me that you want me to stay don't turn & walk away

[chorus]
baby im slowly fallin out.. of love with you
I dont know what to do, how did we end up here this way what are we gonna do? I'm slowly
fallin out..baby we're trippin on silly things
boy I need you to meet me halfway, if you want me to be with you..

[bridge]
dont let your pride get in
the way, for something we worked so
hard just don't throw it away
i been tryna make you see everything
you need is right here with me

[pre-chorus]
Sometimes i feel like theres no getting thru to you
like you don't appreciate all that i do.
you gotta show me that you want me to stay don't turn & walk away dont turn and walk away.....

[chorus]
baby im slowly fallin out.. of love with you
I dont know what to do, how did we end up here this way what are we gonna do? I'm slowly
fallin out..baby we're trippin on silly things
boy I need you to meet me halfway, if you want me to be with you..

Slowly fallin
slowly fallin

How did we end up here this way?
Ooooo

Slowly fallin
slowly fallin

How did we end up here this way?
oooooo

[repeat till end]

Přidal: Ondra dne 17. 10. 2007 v 11:22.
Počet zobrazení: 531 (0).

» Zobrazit všechny texty od Keyshia Cole

» Zobrazit všechny texty od Ondra

Keyshia Cole - nejžádanější texty

Let It Go
Keyshia Cole (560x)
Fallin Out
Keyshia Cole (531x)
Love
Keyshia Cole (436x)
I Remember
Keyshia Cole (382x)
Didn't I Tell You
Keyshia Cole (293x)
Give Me More
Keyshia Cole (247x)
I Ain't Thru
Keyshia Cole & Nicki Min… (183x)
Never
Keyshia Cole (145x)
Breakin´ My Heart
Keyshia Cole (142x)
Remember (Part 2)
Keyshia Cole (134x)

Nejžádanější texty uživatele Ondra

Kanikuly
Code Red (62248x)
I'm Not Missing You
Stacie Orrico (61714x)
Ticho
Ewa Farna (49528x)
Love To Be Loved By You
Marc Terenzi (46764x)
If That's OK With You
Shayne Ward (44518x)
Big Girls Don't Cry
Fergie (43086x)
Hříšná těla, křídla motýlí
Aneta Langerová (38355x)
So Sick
Ne-Yo (36793x)
Angels
Morandi (36444x)
Vítr (i Need A Hero)
Lucie Vondráčková (35682x)

POKECÁME?

Lituji, ale pokec na Ujdeto funguje pouze se zapnutým javascriptem.

MUJTYP.CZ

Hlavní navigace

39 návštěvníků online, 29x BAN - © 2001-2019 Wulbo s.r.o. - info@ujdeto.cz (čeština | deutsch | english) [zpětné odkazy] | [tvorba www]